- Adres jest najważniejszy. Dobra lokalizacja to podstawa reklamy i dobrego wizerunku firmy. Może przyciągać wielu potencjalnych klientów. Idealnie jeżeli znajduje się w centrum dużego miasta. Wirtualny adres możesz zarejestrować gdzie tylko chcesz. Wszystko za bardzo przystępną cenę.
- Korzystny dojazd dla klientów to także podstawa. Dobrze jeżeli znajduje się przy drodze głównej i jest dobry dojazd komunikacją miejską bądź samochodem. Dodatkowo, sprawdź jak wygląda wizualnie. W końcu pierwsze wrażenie liczy się najbardziej. Ważne żeby budynek i samo biuro było zadbane, czyste i ładne. Jest to wizytówka przedsiębiorcy.
- Jeden z najważniejszych czynników to cena. Jeżeli jest niska i zawiera dużo usług, to idealne połączenie. Jednak w sytuacji gdy cena jest bardzo niska, można się spodziewać, że za wszystkie dodatkowe usługi należy płacić. Warto się zastanowić co może być bardziej korzystne.
- Zakres świadczonych usług to kolejny czynnik. Jeżeli oferta jest rozbudowana i zawiera wszystkie potrzebne usługi jak np. możliwość wynajmowania sali konferencyjnej do spotkań z klientem, odbieranie poczty, faksów i telefonów to bardzo dobrze. Te usługi są niezbędne, aby wirtualne biuro mogło sprawnie funkcjonować.
- Sprawdź jak wygląda kontakt z pracownikami wirtualnego biura, jakimi sposobami można odbierać pocztę itp.. Jak podchodzą do klientów i jak ich traktują. Sprawdź jakość świadczonych usług i doświadczenie jakie posiadają.

Przeczytaj: Czym jest wirtualne biuro?