Zaprojektowanie dobrego loga nie jest prostą sprawą, gdyż stanowi oni najważniejsze i najefektywniejsze narzędzie marketingowe. Logo firmy powinno być precyzyjne, staranne i zgodne z działalnością Twojej firmy, gdyż to właśnie z nim utożsamiane jest Twoje przedsiębiorstwo.
→ zakres działalności
→ drobne informacje z historii firmy,
→ strategie i wartości firmy
→ potrzeby firmy i jej pozycję rynkową
→ plany na przyszłość
Ważne jest, aby logo firmy było wyposażone także w odpowiednie cechy graficzne. Mam na myśli estetyczną formę i elementy współgrające ze sobą. Nie należy przesadzać, ponieważ to właśnie logo jest wizytówką firmy, której zależy na zdobyciu jak największej ilości kontrahentów. Tworząc logo firmy, należy pamiętać o tym, aby wyeksponować wszelkie atrybuty i zalety firmy, gdyż każda firma posiada cechy, które pozwalają jej się wyróżnić.
Jednoznaczne komunikaty prezentowane za pomocą loga oraz ich zgodność z ideą firmy, sprawiają, że podnosi się jej znaczenie i wzrasta zainteresowanie nią. Należy pamiętać, że logo firmy będzie wpływało na korzyść firmy tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie zastosowane w poprawnej formie i odpowiednim kontekście.
Rzućmy okiem na kwestię prawną...
Logo firmy może być chronione prawnie, co oznacza, że firmowy znak trzeba zarejestrować w Urzędzie Patentowym, ale nie wolno zapomnieć o tym, iż nie każde logo może zostać zarejestrowane w wspomnianym urzędzie. Sytuacja taka może mieć miejsce, gdy zauważone zostanie duże podobieństwo do istniejących już na rynku marek towarowych.
→ drobne informacje z historii firmy,
→ strategie i wartości firmy
→ potrzeby firmy i jej pozycję rynkową
→ plany na przyszłość
Ważne jest, aby logo firmy było wyposażone także w odpowiednie cechy graficzne. Mam na myśli estetyczną formę i elementy współgrające ze sobą. Nie należy przesadzać, ponieważ to właśnie logo jest wizytówką firmy, której zależy na zdobyciu jak największej ilości kontrahentów. Tworząc logo firmy, należy pamiętać o tym, aby wyeksponować wszelkie atrybuty i zalety firmy, gdyż każda firma posiada cechy, które pozwalają jej się wyróżnić.
Pamiętaj: LOGO POWINNO BYĆ MIŁE DLA OKA.
Jednoznaczne komunikaty prezentowane za pomocą loga oraz ich zgodność z ideą firmy, sprawiają, że podnosi się jej znaczenie i wzrasta zainteresowanie nią. Należy pamiętać, że logo firmy będzie wpływało na korzyść firmy tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie zastosowane w poprawnej formie i odpowiednim kontekście.
Rzućmy okiem na kwestię prawną...
Logo firmy może być chronione prawnie, co oznacza, że firmowy znak trzeba zarejestrować w Urzędzie Patentowym, ale nie wolno zapomnieć o tym, iż nie każde logo może zostać zarejestrowane w wspomnianym urzędzie. Sytuacja taka może mieć miejsce, gdy zauważone zostanie duże podobieństwo do istniejących już na rynku marek towarowych.